پزشك برجسته ایرانی و رئیس بورد جراحان و اعصاب آمریكا، امروز در دفتر مركزی بنیاد بیماری‌های نادر حضور می‌یابد و بیماران نادر مغز و اعصاب ایران را معاینه می‌كند.

رئیس بورد جراحان مغز و اعصاب امریكا امروز بیماران ایرانی را ویزیت می‌كند
سلامت نیوز: پزشك برجسته ایرانی و رئیس بورد جراحان و اعصاب آمریكا، امروز در دفتر مركزی بنیاد بیماری‌های نادر حضور می‌یابد و بیماران نادر مغز و اعصاب ایران را معاینه می‌كند.

به گزارش روابط‌ عمومی بنیاد بیماری‌های نادر، كاظم فتحی در طول دوران فعالیت خود علاوه بر عضویت افتخاری جمعیت كالج جراحان آمریكا و كنگره جراحان اعصاب آمریكا، ریاست جراحان كالج سلطنتی سوئد و آكادمی جراحان اعصاب و استخوان آمریكا، ریاست بورد جراحی اعصاب و استخوان و انجمن جراحان جهان در آمریكا و ریاست نظام پزشكی آمریكا در جهان را برعهده داشته است.

وی همچنین ریاست جمعیت جراحان اعصاب میدوست MIDWEST را از آن خود و تاكنون 50 مدال بشریت را كسب كرده است.« شفت» فتحی، نام دستگاه و اختراعی از پروفسور كاظم فتحی است كه در درمان سكته‌های مغزی نقشی اساسی دارد.

وی امروز بیماران نادر ایرانی را با دستیاری معتمد ( نورولوژیست)، نسبی ( نورولوژیست) و ادراكی ( رادیولوژیست) ویزیت و وضعیت آنان را بررسی می‌كند.

علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 5 ـ 88928680 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha