پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون در ارتفاعات استان اردبیل، ارتفاعات جاده های هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است براین اساس رانندگان باید با سرعت مطمئنه از این محورها تردد کنند.

11 محور مواصلاتی کشور مسدود است

سلامت نیوز:پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون در ارتفاعات استان اردبیل، ارتفاعات جاده های هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است براین اساس رانندگان باید با سرعت مطمئنه از این محورها تردد کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، محور های شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، جاده پونل -خلخال در استان گیلان، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان و محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

جاده شیراز-جهرم در استان فارس نیز به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود گزارش شده است.

جاده استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین، محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز به علت طغان رودخانه مسدود است.

جاده اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان.غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود اعلام شده است.

در آزاد راه قم به تهران از تاریخ29 فروردین ماه تا دوم شهریورماه 20(محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5)روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 0800تا 1700و روزهای سه شنبه(از ساعت 0800تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

جاده کرج - چالوس از تاریخ اول اردیبهشت ماه تا دوم شهریورماه (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت 0800تا 1700) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 0800 تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

در ارتفاعات جاده کرج-چالوس بارش خفیف برف و در استان های خراسان شمالی، گیلان، مازندران(اکثر جاده ها) و استان البرز(محور کرج-قزوین و اشتهارد) بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین(از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، باند جنوبی آزدراه تهران - کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha