مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواست به جامعه پرستاری کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

نگاه ویژه به جامعه پرستاری انتظار از رئیس‌جمهور آینده

سلامت نیوز: مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواست به جامعه پرستاری کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز، احمد ویسی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت طی ۴ سال اظهار کرد: براثر اجرای این طرح ملی در کشور فشار مضاعفی به جامعه پرستاری کشور وارد شد از این‌رو ضروری است در شرایط موجود حاکم در جامعه پرستاری باید بازنگری شود.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون جامعه پرستاری کشور به لحاظ مالی در مضیقه و از نظر نیروی انسانی کمبودهای شدیدی دارد، ادامه داد: این عوامل بر کار اضافه پرستاران کشور مزید بر علت شده و به کاهش توان جامعه پرستاری در خدمت‌رسانی منجر شده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه رئیس‌جمهور آینده به بخش درمان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید برای پرسنل غیر پزشک جایگاه بهتر و شفاف‌تری دیده شود.

ویسی با بیان این‌که تاکنون حرکات خوبی انجام شده اما تا ایده‌آل فاصله بسیار است، خاطرنشان کرد: باید این فاصله‌ها را با برنامه‌ریزی بهتر، یاری گرفتن از نظرات کارشناسان و افراد متخصص و کارآمد از همه اقشار و جامعه بهداشت و درمان کشور در محلی بنام اتاق فکر برطرف کرد تا نگاهی کلی‌تر و بهتری در این‌باره وجود داشته باشد تا بدین تربیت نتایج بهتری حاصل شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha