چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 211523

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور با تایید بهبودی وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است و به شکر خدا مشکلی ندارم، فقط می خواهم بدانم از دست شایعه سازمان مرگ هنرمندان به کجا باید شکایت برد؟

رضا رویگری:حالم خوب است/از شایعه سازان به کجا شکایت برم

سلامت نیوز: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور با تایید بهبودی وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است و به شکر خدا مشکلی ندارم، فقط می خواهم بدانم از دست شایعه سازمان مرگ هنرمندان به کجا باید شکایت برد؟

به گزارش سلامت نیوز، رضا رویگری در گفت وگو با ایرنا با رد شایعات مطرح شده در فضای مجازی افزود: متاسفانه این برای چندمین بار است که برخی نسخه مرگ من را پیچیده و در فضای مجازی منتشر می کنند.
خواننده سرود خاطره انگیز «ایران، ایران» در ادامه ضمن قدردانی از ابراز محبت هموطنان برای جویا شدن از حال وی، اظهار داشت: همسر، خانواده و آشنایان نزدیکم می دانند که بنده در قید حیاتم اما ناراحتی و نگرانی ام برای اذیت شدن مردم با وفا و عزیز ایران اسلامی است که با شنیدن این خبر، مدتی به غم و زحمت می افتند.
بازیگر نقش «کیان» در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» ادامه داد: متاسفانه عده ای نمی دانم با چه هدف و نیتی هر روز شایعه درگذشت هنرمندی را در فضای مجازی منتشر و دیگران را به دردسر می اندازند.
رویگری گفت: از دست شایعه سازان مرگم خسته شده و هرگز آنها را نمی بخشم؛ خیلی دوست دارم بدانم برای پیگیری و برخورد با اینگونه افراد باید به کجا شکایت کنم.
این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون وضعیت جسمانی خود را خوب و رو به بهبودی توصیف کرد و افزود:‌ مشکل پاهایم تقریبا رفع شده و اکنون بهتر از گذشته است.
رویگری در خاتمه بار دیگر از ابراز محبت همه هموطنان ایران عزیز تشکر و قدردانی و برای همگان از خداوند سلامتی و طول عمر با عزت را آرزو کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha