بهناز جعفری باحضور در برنامه «خندوانه» از ماجرای بیماری خود گفت و خواستار ایجاد تسهیلاتی برای هنرمندان شد.

ماجرای ابتلای بازیگر زن سینما به بیماری ام‌اس

سلامت نیوز: بهناز جعفری باحضور در برنامه «خندوانه» از ماجرای بیماری خود گفت و خواستار ایجاد تسهیلاتی برای هنرمندان شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، بهناز جعفری، شامگاه چهارشنبه ششم اردیبهشت مهمان برنامه «خندوانه» بود.

این بازیگر در ابتدای برنامه درباره ابتلایش به بیماری ام‌اس گفت: «بله چند سال پیش بود که من احساس افت شدیدی در توان جسمانی‌ام شدم و دیگر حتی قادر به برداشت وسایل نبودم و ظروف از دستم می‌افتاد. حتی سر کار آقای فرمان آرا به سختی می‌توانستم از پله‌ها بالا بروم و خیلی فشار به من آمد، ابتدا فکر می‌کردم که به دلیل مشکلات عصبی است تا اینکه فهمیدم مبتلا به ام‌اس هستم. به دلیل شناختی که از بیماری نداشتم فکر می‌کردم که دیگر باید خانه نشین شوم و یک گوشه بی‌حرکت باشم ولی این بیماری چشم دل من را روشن کرد و رابطه من را با خدا خیلی قوی‌تر کرد و به او نزدیک‌تر شدم. الان هم اگر مدت کار طولانی شود، بیماری‌ام تشدید می‌‌شود. ولی روحیه خوب و خیلی عالی دارم.»

جعفری سپس درخصوص اینکه اگر بازیگر نمی‌شد چه کاره می‌شد، توضیح داد: «من 12 شغل رو نوشتم تا زمانی که خیلی پولدار شدم هر کدام رو یک ماه امتحان کنم، مانند غسالی، راننده تاکسی، رفتگری، کافه داری و ...»

در بخش دیگر برنامه، این بازیگر در پاسخ به رامبد جوان که پرسید اگر رییس جمهور بودید، برای شادی مردم چه می‌کردید، گفت: «حمایت از جامعه هنرمندان حمایت از مردم است و از نگاه این قشر، تصاویر زیباتری از جامعه دیده می‌شود. وقتی جامعه زیباتر شود، مردم خوشحال می‌شوند و من طرفدار خوشحالی مردم هستم.»

او همچنین گفت: «از هنرمندان حمایت کنیم، خصوصا هنرمندانی که مهجور مانده‌اند، بیمارستان هنرمندان تاسیس کنید تا زمانی که هنرمندان کسالت دارند مجبور به گرفتن عکس و دادن امضا نشوند و بتوانند درمان خود را انجام دهند.»



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha