یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

پسر شیشه ای که پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود،خود را تسلیم پلیس کرد.

پسر شیشه ای پدرش را به قتل رساند

سلامت نیوز: پسر شیشه ای که پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود،خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،ساعت 09:15  روز دوم اردیبهشت فوت مشکوک یک مرد  از بیمارستان الغدیر به کلانتری 136 فرجام اعلام شد. برابر گزارش تیم پزشکی بیمارستان ، فردی به نام علیرضا 56 ساله  که از ناحیه سینه و پشت سر ، به علت اصابت ضربات جسم تیز مجروح و توسط اعضای خانواده اش به بیمارستان منتقل شده بود ، با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت جراحات ، در بیمارستان فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همسر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من با پسر کوچکم  خواب بودیم که ناگهان از طبقه اول سر و صدای درگیری شنیدیم. پسرم را صدا کردم که به  بالا برویم که دیدم پسر بزرگترم به نام رضا  23 ساله  خانه نیست و شوهرم روی پتویش خونی افتاده است.

پسر کوچکتر مقتول  هم با تأیید اظهارات مادرش به کارآگاهان گفت:به همراه مادرم در طبقه پائین ( همکف ) خواب بودیم ؛ از سر و صدای درگیری پدر و برادرم ، از خواب بیدار شدیم ؛ رفتیم به طبقه ی بالا که دیدیم پدرم خون آلود ، بر روی پتویدش افتاده و برادرم از خانه فرار کرده است.
 
همزمان با آغاز تحقیقات برای دستگیری رضا که پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود، کارآگاهان با ارئه مشاوره و آموزش های لازم پلیسی، از اعضای خانواده ای مقتول درخواست همکاری کردند تا در صورت امکان نسبت به معرفی رضا به پلیس آگاهی اقدام کنند.

در ساعت 7 صبح امروز رضا به همراه برادر کوچک خود و دامادشان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسلیم کرد.

رضا در خصوص درگیری منجر به قتل پدرش به کارآگاهان گفت: مدت دو سال است که به مصرف شیشه اعتیاد دارم. روز حادثه ، در حال کشیدن شیشه بودم که ناگهان پدرم بالای سرم آمد.ابتدا با صحبت قصد نصیحت مرا داشت اما من بدون توجه به حرف هایش ، کار خودم را می کردم و همین موضوع باعث درگیری لفظی من و پدرم شد. ناگهان پدرم در حالیکه بسیار عصبانی شده بود ، با یک چاقو به سمتم آمد ؛ پس از گرفتن چاقو ، چند ضربه به سمت او پرتاب کردم. زمانی که پدرم روی زمین افتاد ، من نیز از شدت ترس از خانه خارج شده و بلافاصله برای مخفی شدن ، نزد دوستانم رفتم تا نهایتا امروز خودم را به پلیس معرفی کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام  قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha