عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، با بیان اینکه افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی پایتخت عادلانه و منطقی نیست، گفت: این افزایش نرخ به صلاح مردم نبوده و باید به گونه ای باشد که به آنها فشار مضاعفی وارد نشود.

نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی باید ۵درصد افزایش یابد/افزایش ۱۴درصدی نرخ کرایه غیرمنطقی است

سلامت نیوز:عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، با بیان اینکه افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی پایتخت عادلانه و منطقی نیست، گفت: این افزایش نرخ به صلاح مردم نبوده و باید به گونه ای باشد که به آنها فشار مضاعفی وارد نشود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،پروانه مافی  در واکنش به قطعی شدن نرخ 14 درصدی برای حمل و نقل عمومی در پایتخت با بیان اینکه این افزایش نرخ منطقی و عادلانه نیست، گفت: در حالی که حقوق کارمندان 10 درصد افزایش پیدا کرده این افزایش نرخ به هیچ وجه منطقی و عادلانه نبوده و متناسب با نرخ تورم و افزایش حقوق کارمندان نیست.

افزایش 14 درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی متناسب با درآمد قشر متوسط نیست

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش 14 درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی متناسب با درآمد قشر متوسط نیست، افزود: با توجه به اینکه قشر ضعیف و متوسط جامعه به طور عمده از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند بنابراین این افزایش نرخ به صلاح مردم نیست و باید به گونه ای باشد که به آنها فشار مضاعفی وارد نشود.

افزایش 5 درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی منطقی است

وی افزایش 5 درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی برای پایتخت را منطقی دانست و تصریح کرد: دولت هر ساله افزایش نرخ حقوق کارمندان را متناسب با نرخ تورم پیش بینی می کند؛ اینکه این افزایش 14 درصدی نرخ کرایه ها بر اساس چه مبنا و اصولی تعیین شده جای سوال دارد که باید مسئولان شهری و فرمانداری در این رابطه پاسخگو باشند؛ در وهله اول بهتر بود افزایش نرخی در سال جاری نداشته باشیم و در صورت افزایش نرخ بهتر بود شورای شهر افزایش نرخ 5 درصدی را در نظر می گرفت.

تعداد سیستم حمل و نقل شهری متناسب با رشد اقتصادی و جمعیت تهران نیست

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با بیان اینکه تعداد سیستم حمل و نقل شهری متناسب با رشد اقتصادی و جمعیت تهران نیست، گفت: کاهش آلایندگی و ترافیک پایتخت نیازمند گسترش حمل و نقل شهری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha