رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، به مسافران نسبت به بارش‌های اخیر هشدار داد.

هشدار پلیس به مسافران جاده‌های شمالی

سلامت نیوز:  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، به مسافران نسبت به بارش‌های اخیر هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سرهنگ نادر رحمانی  در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از سراسر کشور، در حال حاضر بارندگی در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های تهران و البرز ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود این شرایط تا روز آینده ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: علاوه بر این، بارندگی در محورهای شمالی کشور از جمله محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان ادامه دارد و لازم است تا رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند با توجه به لغزندگی سطح جاده، حتماً با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، انتظار داریم تا در یکی دو روز آینده نیز بارش‌هایی در محورهای شمالی و استان‌های مرکزی کشور داشته باشیم و از این رو ضروری است که مسافران حتماً پیش از آغاز سفرهای خود در تماس با شماره تلفن‌های 120 و 88255555، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اطلاع حاصل کنند.

به گفته سرهنگ رحمانی با توجه به بارندگی‌های اخیر مسافران از هرگونه توقف در حاشیه رودخانه به دلیل احتمال طغیان رودخانه پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha