یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در خیابان شریعتی بر اثر نشت بنزین خبر داد. در این حادثه اتومبیل امین زندگانی نیز دچار آتش‌سوزی شد.

عکس/ اتومبیل امین زندگانی در آتش سوخت

سلامت نیوز: سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در خیابان شریعتی بر اثر نشت بنزین خبر داد. در این حادثه اتومبیل امین زندگانی نیز دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، جلال ملکی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه آتش‌سوزی در جوی آب خیابان شریعتی تقاطع خیابان پلیس اتفاق می‌افتد.

او با بیان اینکه ۵ ایستگاه به این منطقه اعزام شده‌اند، گفت: با اعزام آتش‌نشانان مشخص می‌شود که جوی آب به سمت خیابان شریعتی و هم به سمت خیابان پلیس به طول هزار متر آتش گرفته و آتش در برخی از جاها از دریچه‌های روی جوی آب بیرون زده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: ۱۰ خودرو که در کنار این جوی آب پارک بودند، خسارت دیده‌اند. همچنین چند اصله درخت و بخشی از سایبان‌ها و تابلوهایی که در این قسمت از خیابان بوده است به طور جزئی خسارت دیده‌اند.

جلالی تاکید کرد: آتش‌نشانان در هر دو مسیر مشغول عملیات هستند تا از گستردگی بیشتر آتش در محل جلوگیری کنند. این حادثه مصدوم نیز نداشته است.

او با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: برخی مواقع به دلیل بی‌احتیاطی برخی افراد ته مانده بنزین خود را در داخل جوی آب خیابان خالی می‌کنند که این امر موجب حادثه می‌شود. در این حادثه ما نیز احتمال چنین مشکلی را می‌دهیم اما همچنان در حال بررسی هستیم.

یکی از اتومبیل‌هایی که در این حادثه دچار حریق شده مربوط به امین زندگانی (بازیگر سینما و تلویزیون) است. این بازیگر از دقایقی قبل پس از اطلاع از حادثه در صحنه آتش‌سوزی حاضر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha