رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور، گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در شرایط جاری کشور، ضرورت مشارکت وسیع توده های مردم، تشکل ها، احزاب و اصناف در راستای سهیم شدن در تصمیم گیری های کلان کشوری و رسیدن به آرمان های والای جامعه عدالت محور، امری بسیار مهم بوده که نمادی از اقتدار، همبستگی و وحدت ملی محسوب می شود.

ضرورت مشارکت پرستاران در انتخابات/از کاندیداهای پرستاری حمایت می کنیم

سلامت نیوز: رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور، گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در شرایط جاری کشور، ضرورت مشارکت وسیع توده های مردم، تشکل ها، احزاب و اصناف در راستای سهیم شدن در تصمیم گیری های کلان کشوری و رسیدن به آرمان های والای جامعه عدالت محور، امری بسیار مهم بوده که نمادی از اقتدار، همبستگی و وحدت ملی محسوب می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، طاهره زاهدصفت در رابطه با اهمیت مشارکت مردم در موضوع انتخابات، تصریح کرد: بی شک این مشارکت به شکل آگاهانه برای انتخاب فرد اصلح با احساس مسئولیت و توجه به آن به عنوان عنصر تعیین کننده در آینده کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است. داشتن بینشی درست از کاندیدا و توجه به طرح ها، برنامه ها و عقاید آنان به این مشارکت هویتی واقعی می بخشد.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: در این میان جامعه شریف پرستاری که همیشه با هدف ارتقای بهینه خدمات صادقانه در مراقبت ، حامی سلامت روحی و روانی آحاد مردم بوده و هست، بیش از هر زمان خود را مکلف به حضور فعال در صحنه سیاسی و اجتماعی دانسته و ضمن همراهی و حمایت از کلیه کاندیدای محترم پرستار شورای شهر در سراسر کشور فعالیت خود را در انتخابات ریاست جمهوری تداوم می بخشد.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است برای داشتن یک سیستم قانون مدار که حافظ حقوق مدنی و سیاسی و امنیت همه جانبه ی ملت شریف ایران باشد، مشارکت آگاهانه و واقعی گروه های تاثیر گذار با رویکرد امید به آینده امری الزامی است. تصویری از آینده ی روشن برای ایران عزیزمان با داشتن روحیه انقلابی و جهادی از بالاترین رده مسئولین مملکتی گرفته تا پایین ترین سطوح برای پاسداشت و صیانت از رسالت های بر حق شهدا و امام شهدا و اجرای تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب و رسیدن به سیستمی کارآمد و متعهد، لازم می نماید.

زاهد صفت خاطر نشان کرد: برای اجرای عدالت واقعی اجتماعی و ریشه کن نمودن فقر و بیکاری و اجرای نظام شایسته سالار در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مزین گردیده است، با توجه خاص به اقشار متوسط به پایین می توان با اجرای الویت های منافع و امنیت ملی، سلامت روح و روان مردم را تا حدود زیادی تامین نموده و ارتقاء داد.
تصاویر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha