بیوتراپی یا زیست درمانی، روش استفاده از جانوران زنده برای درمان بیماری‌ها و درد‌های انسان است.

سلامت نیوز: پزشكان می‌گویند: بار دیگر اگر در معده یا روده خود احساس ناراحتی كرده و با سندرم روده تحریك پذیر مواجه شدید و یا اگر بیماری شدید تب یونجه شما را گرفتار كرد، می‌توانید برای درمان از كرم‌ها به جای دارو استفاده كنید.

به گزارش ایسنا، گروهی از درمانگرهای بیوتراپی یا «زیست درمانی» در این باره می‌گویند: دانش پزشكی در حال بازگشت به عقب است، زمانی كه متخصصان آن ادعا می‌كردند لاروها، كرم‌های روده و كرم حشرات می‌توانند برای مقابله بیماری‌ها از سندرم روده تحریك پذیر گرفته تا پسوریازیس و انواع آلرژی‌ها موثر باشند.

به گزارش سایت دیسكاوری بیوتراپی یا زیست درمانی، روش استفاده از جانوران زنده برای درمان بیماری‌ها و درد‌های انسان است.

این متخصصان می‌گویند: كرم‌ها می‌توانند واكنش‌های التهابی را آرام كنند و به عنوان یك مكانیسم تسكین دهنده و آرام بخش عمل نمایند.

متخصصان دانشگاه توفتز در آمریكا تلاش می‌كنند تا به ریشه و اصل این مكانیسم آرامش بخش پی ببرند. آنها می‌گویند: بسیاری از این كرم‌های شفابخش با دانش زیست مهندسی برای انسان ساخته می‌شوند.

این متخصصان تاكید كردند كه جامعه مدرن امروزی در تلاش برای دسترسی به بهداشت مناسب و آب شرب پاكیزه در واقع توانسته بسیاری از انگل‌های طبیعی و مفید روده‌ای را در بدن انسان‌ها نابود سازد كه همزمان با رشد انسان تكامل پیدا می‌كنند و فقدان آن‌ها حتی می‌تواند عوامل نامطلوبی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha