عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه افزایش تعرفه‌های پزشکی بیمه‌ها را بیش از قبل بدهکار می‌کند، گفت: این درحالی است که تاخیر در اعلام تعرفه‌ها به نفع حوزه سلامت نیست.

بدهکار شدن بیمه‌ها با افزایش تعرفه‌های پزشکی/تاخیر در اعلام تعرفه‌ها به نفع حوزه سلامت نیست

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه افزایش تعرفه‌های پزشکی بیمه‌ها را بیش از قبل بدهکار می‌کند، گفت: این درحالی است که تاخیر در اعلام تعرفه‌ها به نفع حوزه سلامت نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، بهروز بنیادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه تعیین تکلیف تعرفه‌های پزشکی از موضوعات مورد دغدغه گروه پزشکی است، گفت: با وجود آنکه شایعات زیادی مبنی بر افزایش یا کاهش تعرفه های پزشکی وجود دارد اما هنوز نسبت به آن تصمیم گیری نشده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تاخیر در اعلام تعرفه‌ها به نفع حوزه سلامت نیست، ادامه داد: به نظر می‌رسد میزان اعلام تعرفه‌ها بر مبنای نرخ تورم باشد که حال باید این مهم مورد بررسی قرار گیرد که آیا لازم است چنین افزایشی وجود داشته باشد.

 این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تعیین تکلیف تعرفه‌های پزشکی باید به نظام پزشکی واگذار شود، تصریح کرد: در گذشته نیز چنین  واگذاری صورت گرفته بود اما اکنون این اختیار از دست نظام پزشکی خارج شده که لازم است دوباره این سازمان بتواند تعرفه های حوزه سلامت را دوباره در اختیار بگیرد.

وی یادآور شد: واقعیت آن است که در شرایط کنونی نیازی به افزایش تعرفه‌ها نیست و اگر بیمه ها بتوانند بدهی خود را به طور دقیق و منظم پرداخت کنند شاید احساس به افزایش تعرفه ها نباشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش دوباره تعرفه ها منجر به بدهی بیشتر بیمه ها شده و در نتیجه مشکلات  سازمان های بیمه گر در اجرای تعهداتشان سنگین تر می شود لذا باید در این زمینه مدیریت درستی صورت گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha