سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 212025

نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (سه شنبه) دلالت می کند و انتظار می رود با وجود احتمال افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در اثر وزش باد بسیار شدید در شبانگاه سه شنبه، وضعیت کیفی هوا در روز چهارشنبه در بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد.

وزش باد شدید و افزایش جزئی دما در تهران

سلامت نیوز:نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (سه شنبه) دلالت می کند و انتظار می رود با وجود احتمال افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در اثر وزش باد بسیار شدید در شبانگاه سه شنبه، وضعیت کیفی هوا در روز چهارشنبه در بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، بر اساس نتایج پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد، با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز( ۱۲ اردیبهشت)، در برخی ساعات به‌ویژه در شبانگاه وزش باد بسیار شدید (۱۰ تا ۱۴ متر بر ثانیه) و بارش باران انتظار می‌رود. این شرایط کم و بیش در روز چهارشنبه(۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد و برای برخی ساعات وزش باد شدید ( ۸ تا ۱۰ متر بر ثانیه) و بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود همچنین با تداوم این شرایط جوی در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت)، وزش باد بسیار شدید طی برخی ساعات و بارش پراکنده به‌ویژه در بعدازظهر دور از انتظار نیست. پارامتر دما طی دو روز آینده افزایش جزئی خواهد یافت.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز۸۸  و در شرایط سالم قرار داشته است.



  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha