احتمال مسمومیت با گاز برای نیروهای امدادی معدن گلستان/ اعزام تیم‌های فنی و سگ‌های زنده‌یاب به محل انفجار

احتمال مسمومیت با گاز برای نیروهای امدادی معدن گلستان/ اعزام تیم‌های فنی و سگ‌های زنده‌یاب به محل انفجار

سلامت نیوز:ننماینده مردم علی‌آباد کتول با اشاره به اینکه تیم‌های فنی و سگ‌های زنده‌یاب از استان‌های همجوار گلستان به محل انفجار معدن ذغال‌سنگ اعزام شده‌اند، گفت: به نظر می‌رسد بی‌احتیاطی فنی دلیل بروز انفجار باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،اسدالله قره‌خانی لواستانی ، با اشاره به حادثه انفجار امروز در معدن ذغال‌سنگ آزادشهر گلستان اظهار داشت: هنوز آمار دقیقی از مصدومان و محبوس شدگان این حادثه مشخص نیست چرا که اگر تغییر شیفت در مدت زمان انفجار رخ داده باشد امکان افزایش آمار مصدومان یا کاهش آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد بی‌احتیاطی سیم‌های فنی سبب بروز این حادثه شده باشد گفت: همه نهادها اعم از هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی و .. مشغول فعالیت بوده تا اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام دهند.

قره‌خانی لواستانی با اشاره به اینکه احتمال مسمومیت با گاز برای تیم‌های فنی که جهت کمک به حادثه‌دیدگان رفتند وجود دارد گفت:‌از استان‌های همجوار سگ‌های زنده‌یاب و تیم‌های فنی به منطقه حادثه‌دیده اعزام شدند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول خاطر نشان کرد: در صورتی که کمک به حادثه‌دیدگان با دقت انجام نگیرد احتمال بروز حادثه مجدد وجود داشته و ممکن است خود نیروهای امدادی نیز دچار مشکل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha