سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای تمامی مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ را به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم در اردیبهشت ۹۶

سلامت نیوز:سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای تمامی مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان اردیبهشت ۱۳۷۸ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶دریافت کرده اند، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶، می بایست راس ساعت ۶ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۶/۲/۱۹ به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

تمامی مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶، می بایست راس ساعت ۷ صبح سه شنبه مورخ ۹۶/۲/۱۹ به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

مشمولان می بایست برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha