نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ رعایت سلامت عمومی بین اقشار مختلف جامعه، گفت: زمینه‌های تأمین سلامت روح و روان در جامعه ایجاد شود.

سلامت نیوز:نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ رعایت سلامت عمومی بین اقشار مختلف جامعه، گفت: زمینه‌های تأمین سلامت روح و روان در جامعه ایجاد شود.

به گزارش سللمت نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین« زارع» در نشست معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌ها که با حضور معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های استان یزد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد، با بیان این که سلامت تنها چیزی است که در سرانجام عالم سهیم است، اظهار کرد: روایات و دستورات دینی ما به تأمین سلامت عمومی و فردی سفارش فراوان کرده است.

وی بیماری را بدتر از ناداری دانست و بیان کرد: بسیاری از افراد هستند که علی رغم دارا بودن تنی ناسالم و بیمار دارند که زحمت بیشتری را برای رسیدن به سلامت متحمل می شوند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان یزد، سلامت را امری بسیار مهم و ارزشمند در فرهنگ اسلامی عنوان کردو ادامه داد: سلامت از جمله نعماتی است که انسان‌ها تا زمانی که آن را دارند قدر نمی شناسند و به محض این که از دست دادن به دنباب کسب آن هستند.

زارع با بیان این که سلامت دارای درجات مختلف است، تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید بیش از پیش نسبت به تدوین برنامه‌هایی که زمینه‌های ایجاد سلامت روان، جان و روح را ایجاد می‌کند اقدام کنند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود سلامت قلب، دل و جان را هدف خلقت دانست و خاطرنشان کرد: سلامت روح و روان یکی از مهمترین دستورات دین بین اقشار مختلف جامعه است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha