نمایشگاه کتاب بر اثر بارندگی دچار آسیب‌های جدی شد و بخش بین‌الملل و برخی غرفه‌ها از جمله غرفه مهمان ویژه را به تعطیلی کشاند.

نمونه ای از مدیریت جهادی آقای شهردار

سلامت نیوز:دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری روز گذشته در حالی با سخنان محمد‌باقر قالیباف، شهردار تهران درباره مدیریت کشور در حوزه فرهنگ آغاز شد که «شهرآفتاب» میزبان مهم‌ترین نمایشگاه فرهنگی سالانه کشور یعنی «نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به دلیل بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی شهردار با مشکلاتی جدی مواجه شد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه جهان صنعت نوشت: نمایشگاه کتاب بر اثر بارندگی دچار آسیب‌های جدی شد و بخش بین‌الملل و برخی غرفه‌ها از جمله غرفه مهمان ویژه را به تعطیلی کشاند.

شهر آفتابی که نه‌تنها سال گذشته که همین چند روز قبل هم بر اثر بارندگی با آبگرفتگی در غرفه‌ها مواجه شده بود و خسارت‌هایی را هم به ناشران زده بود‌ اما مسوولان شهرداری که این روزها سرگرم رقابت‌های انتخاباتی هستند و وعده‌های سال گذشته‌شان برای جلوگیری از تکرار این اتفاق را فراموش کرده‌اند، نتوانستند تدبیری برای آن بیندیشند تا آبگرفتگی که سال گذشته به غرفه روسیه، مهمان ویژه نمایشگاه نفوذ کرده بود حالا در همان نقطه و در غرفه ایتالیا اتفاق بیفتد و یادآور مدیریت جهادی باشد که سال گذشته با اصرار نمایشگاه کتاب را به شهر آفتابِ ناآماده برد و هنوز هم با گذشت یک سال توان آماده‌سازی آن را ندارد؛ مدیریتی که عصر دیروز با جمع‌آوری آبگرفتگی در سالن‌ها با نایلون‌های پلاستیکی و سطل‌های آشغال چهره واقعی خود را نشان داد.


البته این تنها غرفه ایتالیا نبود که با تعطیلی مواجه شد. ریزش آب از سقف باعث تعطیلی غرفه‌های فرانکفورت (آلمان)، پکن (چین)، عمان و چند کشور دیگر در نمایشگاه کتاب شد و سالن‌های بخش کودک را هم به تعطیلی کشاند.حال معلوم نیست مدیریت جهادی آقای شهردار که توان اداره یک نمایشگاه را ندارد و با غافلگیری از یک آبگرفتگی قابل پیش‌بینی که بیش از یک‌سال برای برطرف کردن آن وقت داشته‌ و اتفاقا برطرف کردن آن هم کار سخت و محیرالعقولی نبوده، مدعی اداره بخش‌های مختلف فرهنگ در کل کشور است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha