با توجه به احتمال قصور پیمانکار دراولین ساعات بروز واقعه از پیمانکار طرف قرارداد خلع ید و درحال حاضر غذای مورد نیاز دانشجویان از دانشگاه شیراز تامین می گردد.

جزییات مسمومیتِ دانشجویان دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای

سلامت نیوز:با توجه به احتمال قصور پیمانکار دراولین ساعات بروز واقعه از پیمانکار طرف قرارداد خلع ید و درحال حاضر غذای مورد نیاز دانشجویان از دانشگاه شیراز تامین می گردد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، درپی بروز مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشکده شهید باهنر دانشگاه فنی و حرفه ای، در اولین لحظات بروز این موضوع مدیریت دانشکده یاد شده با هماهنگی مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه وارد عمل شده واقدامات زیر را به انجام رساندندکه به شرح ذیل می باشد:

۱-در اولین اقدام واحد سیار اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درمحل مجموعه خوابگاهی دانشکده مستقر گردید.

۲-بعداز استقرار واحد اورژانس از دانشجویان درمحل نمازخانه خوابگاه توسط تیم پزشکی مستقر معاینه و اقدامات پزشکی لازم صورت گرفت.

۳-با هماهنگی تیم پزشکی مستقر در محل تعدادی از دانشجویان که نیاز به مراقبت بیشتری داشتند به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

۴-انبار نگهداری مواد غذایی و رستوران دانشکده در لحظات اولیه پلمپ و از کارشناسان تغذیه دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و امور دام شیراز جهت نمونه برداری دعوت و این مهم نیز انجام گردید.

۵-به جهت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری فضاهای عمومی خوابگاه با نظارت عوامل بهداشتی ضدعفونی و مواد ضدعفونی کننده نیز در بین  دانشجویان توزیع گردید.

۶-درهمین راستا با توجه به احتمال آلوده بودن آب، مقادیری آب معدنی تهیه و برای شرب دانشجویان توزیع گردید.

۷-با توجه به احتمال قصور پیمانکار در اولین ساعات بروز واقعه از پیمانکار طرف قرارداد خلع ید و درحال حاضر غذای مورد نیاز دانشجویان از دانشگاه شیراز تامین می گردد.

۸-با توجه به درخواست دانشجویان بستری شده مقرر شد امتحانات میان ترم حسب شرایط دانشجو با تاخیر برگزار گردد.

۹- آزمایشات متعددی از دانشجویان بعمل آمده که به محض اعلام نتایج قطعی اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

۱۰-تیمی از مدیران حوزه دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه جهت بررسی دقیق موضوع به دانشگاه اعزام گردید .

درحال حاضر کلیه دانشجویان در سلامت کامل بوده و وضعیت آنان در حالت پایدار باشد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha