دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 212574

براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده، با گذر متناوب امواج میانی جو از کشور در برخی مناطق کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

نقشه/پیش بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها

سلامت نیوز: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده، با گذر متناوب امواج میانی جو از کشور در برخی مناطق کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده، با گذر متناوب امواج میانی جو از کشور و همراهی آنها با جریانات گرم و مرطوب جنوبی، در غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود .




همچنین شاهد رگبار پراکنده باران و وزش باد در دامنه‌های البرز، در برخی نقاط شمال‌غرب، شرق، مرکز و جنوب شرق کشور خواهیم بود.

بر این اساس در روز سه شنبه بارش رگباری در نوار شرقی کشور و وزش باد شدید در دامنه‌های جنوبی البرز دور از انتظار نخواهد بود.

طی دو روز آینده، دما در اکثر نقاط کشور افزایش خواهد یافت که در نوار شمالی، به علت وزش باد شدید جنوبی، دمای هوا، در استان‌های گیلان و اردبیل افزایش بیشتری خواهد داشت.

همچنین روز دوشنبه مناطق شمال غرب کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha