دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خانوادههایی که درآمدشان کمتر از میزان تعیین شده برنامه ششم است تحت پوشش قرار میگیرند.

خبری برای خانوارهای کم‌ درآمد

سلامت نیوز:رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خانوادههایی که درآمدشان کمتر از میزان تعیین شده برنامه ششم است تحت پوشش قرار میگیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: تمام خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده در برنامه ششم است می‌توانند برای دریافت مستمری مددجویی در سامانه خدمات حمایتی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: مستمری تعیین شده برای خانواده‌های پنج نفره و بیشتر  465 هزار تومان، خانوارهای چهار نفره 418  هزار تومان، سه نفره 320 هزار تومان، دو نفره 250 هزار تومان، و یک نفره 148 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

محسنی بند پی تصریح کرد: چنانچه درآمد خانواده‌هایی که درآمد آنها بدون یارانه نقدی کمتر از میزان فوق است، ابتدا در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی www.samanehrefah.ir ثبت‌نام و پس از بازرسی میدانی از محل زندگی، تحت پوشش سازمان بهزستی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: با اجرای این سیاست هیچ خانواده‌ای در ایران کمتر از میزان فوق درآمد نخواهد داشت و توضیح فرآیند انجام کار توسط معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha