کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای آینده بارش باران در برخی از استان کشور پیش بینی شده و این بارش‌ها می‌تواند منجر به وقوع سیلاب شود.

احتمال وقوع سیل در برخی از شهرهای کشور/هوا هفته آینده بارانی است

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای آینده بارش باران در برخی از استان کشور پیش بینی شده و این بارش‌ها می‌تواند منجر به وقوع سیلاب شود.


به گزارش سللامت نیوز به نقل از میزان،سیل محمد اصغری  گفت: امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، شاهد بارش شدید باران در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

وی افزود: این بارش‌ها در سیستان و بلوچستان طی روزهای آینده نیز ادامه داشته و باران پراکنده را در این استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی رگبار شدید در ۲ استان کشور طی دو روز آینده خاطرنشان کرد: احتمال وقوع سیلاب در برخی از شهرهای کشور از جمله هرمزگان و کرمان در روزهای پایانی هفته وجود دارد و در این شرایط توصیه می‌شود شهروندان به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

اصغری اظهارکرد: با توجه به حجم بارش ها، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود داشته و شهروندان باید از حضور در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گفته وی از عصر فردا موج جدید بارشی وارد کشور شده و روز جمعه هوا در اغلب مناطق کشور بارانی است. این در حالی است که هفته آینده شاهد بارش های خوبی در کشور خواهیم بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha