مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از مصدوم شدن ۶ آتش نشان در مهار آتش سوزی مغازه فست فود این شهر خبر داد.

مجروح شدن ۶ آتش نشان در حادثه آتش سوزی یک فست فود

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از مصدوم شدن ۶ آتش نشان در مهار آتش سوزی مغازه فست فود این شهر خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،مجید فرهانی پور با اشاره به آتش سوزی در این مغازه و مهار آن به دست آتش نشانان گفت: متاسفانه صاحب مغازه ما را از وجود ۱۰ کپسول گاز بزرگ که در بخشی از مغازه اش نگه داشته بود بی اطلاع گذاشت و درست در هنگامی که پس از مهار آتش، آتش نشانان ما در حال بررسی نهایی موضوع در درون مغازه بودند با انفجار شدید کپسولهای گاز و پرتاب آتش نشانان به بیرون از مغازه مواجه شدند.

وی که خودش نیز دستها و موهایش  بر اثر این انفجار دچار سوختگی شده است، افزود: از چهار آتش نشان اعزامی به اهواز برای انجام مداوا یکی از ناحیه دستها، مچ پا، صورت و کتف(شکستگی)،  دیگری از ناحیه ریه، یکی  از ناحیه صورت و دستهایش و چهارمین آتش نشان نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بودند.

فرهانی پور اظهار کرد: دو آتش نشان دیگر نیز به بیمارستان امام خمینی مربوط به شرکت پالایش نفت آبادان منتقل شدند. یکی از این آتش نشانان  از ناحیه ریه و دیگری از ناحیه صورت، سر و دستهایش دچار سوختگی شد.

به گفته وی این حادثه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شب گذشته رخ داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha