وزیر بهداشت گفت با اشاره به افتتاح بیش از ۲۱هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید، گفت: این درحالیست که کشور هنوز با کمبود جدی تخت بیمارستانی مواجه است.

افتتاح بیش از ۲۱هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم

سلامت نیوز:وزیر بهداشت گفت با اشاره به افتتاح بیش از ۲۱هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید، گفت: این درحالیست که کشور هنوز با کمبود جدی تخت بیمارستانی مواجه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه آیین افتتاح بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به کمبود جدی تخت‌های بیمارستانی حداقل باید ۷۰ هزار تخت در کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت تدبیر و امید قول ایجاد ۲۱ هزار تخت بیمارستانی را داده بودیم که خوشبختانه این مهم با ایجاد ۳۰۰۰ تخت بیشتر محقق شده است.

هاشمی افزود: همه تخت‌های بیمارستانی که هم اکنون در کشور به بهره برداری می‌رسند، پروژه‌های بوده که در سال‌های گذشته کلنگ زنی شده و در حال حاضر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در خراسان‌شمالی امروز دو بیمارستان با ۵۷۰ تخت به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: روز گذشته یک پروژه را افتتاح کردیم با زیر بنای سه هزار متر مربع در محروم‌ترین منطقه کشور که ۱۸ سال گذشته کلنگ زنی شده بود.

هاشمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نمره عملکرد وزارت بهداشت طی چهار سال گذشته در خراسان‌شمالی را چند می‌دهید؟ گفت: این نمره را باید مردم بدهند ولی طی ارزیابی به عمل آمده به نظر می‌رسد رضایت مندی مردم از این وزارتخانه بالای ۸۰ درصد است.





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha