معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ۱۴ روستا در خراسان شمالی ۱۰ تا ۷۰ درصد تخریب شده است، گفت: تا کنون ۲۳پس‌لرزه در این منطقه به وقوع پیوسته است.

افزایش آمار مصدومین حادثه زلزله در خراسان شمالی/ وقوع ۲۳ پس‌لرزه

سلامت نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ۱۴ روستا در خراسان شمالی ۱۰ تا ۷۰ درصد تخریب شده است، گفت: تا کنون ۲۳پس‌لرزه در این منطقه به وقوع پیوسته است.

به گزارش سلامت نیوز، شاهین فتحی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با آخرین اقدامات امدادی انجام گرفته در خراسان شمالی اظهار داشت: تاکنون 23 پس‌لرزه که بزرگترین آنها 3.5 ریشتر بوده در این منطقه به وقوع پیوسته است.

وی افزود: 97 روستا شامل 31 هزار و 150 نفر توسط نیروهای امدادی مورد ارزیابی قرار گرفته است که 14 روستا بین 10 تا 70 درصد دچار آسیب شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه 3 شهرستان سملقان، مانه و بجنورد متاثر از این زلزله 5.7 ریشتری شده است، گفت: 11 تیم واکنش سریع،‌ 4 تیم آنست و 142 نیروی عملیاتی جهت کمک به حادثه دیدگان اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی پتو، چادر و موکت میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: یک فروند بالگرد و 29 خودروی عملیاتی در این زمینه به‌کارگیری شده است.

فتحی از مصدومیت 270 نفر در اثر این حادثه خبر داد و اعلام کرد: متاسفانه براساس اطلاعات واصله 2 نفر در روستاهای لنگر و قره‌چه جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha