معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به اظهارات اخیر آلیا مبنی بر اینکه معاونت زنان روحانی لیست زنان مطلقه را برای کار در آنتالیا به سازمان ملل داده‌است، واکنش نشان داد.

در واکنش به ارائه آمار زنان مطلقه به سازمان ملل:آلیا مستنداتش را ارائه دهد

سلامت نیوز:معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به اظهارات اخیر آلیا مبنی بر اینکه معاونت زنان روحانی لیست زنان مطلقه را برای کار در آنتالیا به سازمان ملل داده‌است، واکنش نشان داد.
اطهره نژادی در گفت‌وگو با ایلنا با تکذیب این ادعا اظهار کرد: اینکه هر کسی به خود اجازه دهد به راحتی عملی را به سازمانی، گروهی و یا فردی نسبت دهد و هیچ سند و مدرکی هم برای اثبات ادعای خود ارائه ندهد، جای تاسف دارد.
او ادامه داد: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که برخوردی قانونی با چنین اظهاراتی در پیش گرفته و قطعا این مسئله را از مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بیان چنین مسائلی آنهم در زمانی که مردم می خواهند، بهترین گزینه را به عنوان رییس جمهور کشور خود انتخاب کنند، جز تخریب دولت و سیاه‌نمایی معنایی ندارد.
وی ادامه داد:‌ نمی‌شود ادعایی مطرح کنند و براساس حدس و گمان، سخن بگویند و برای آن هم سند و مدرکی ارائه ندهند. ایشان در برابر قانون باید پاسخگو باشد و مستندات خود را ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha