دهمین كنگره بین المللی انجمن جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن ایران با حضور بزرگ ترین جراحان ایرانی و بین المللی در تاریخ 22 تا 25 آبان ماه سال جاری در بیمارستان میلاد تهران برپا می‌شود.

دهمین كنگره بین المللی انجمن علمی جراحان گوش، ‌گلو، ‌بینی و سروگردن ایران در تهران برپا می‌شود


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكترعلی اصغر شیرازی متخصص گوش، ‌گلو، بینی و دبیرهمایش بین المللی انجمن جراحان گوش، گلو،‌بینی و سر و گردن ایران با اعلام این خبر افزود: جدیدترین دستاوردها در زمینه سرطان و تومورهای سر و گردن در این همایش مورد بحث و هم‌اندیشی متخصصان داخل و خارج كشور قرار می‌گیرد.


وی تصریح كرد:‌جراحی فك و صورت، جراحی سر و گردن،‌جراحی پلاستیك صورت و راینولوژی، جراحی قاعده جمجمه، جراحی گوش و اتولوژی از عمده مباحث این كنگره را تشكیل می‌دهد .


به گفته دكتر شیرازی،‌ جراحی زنده،‌ سخنرانی استادان داخل و خارج كشور، ‌معرفی مقالات و سخنرانی به همراه DVD، كارگاه‌های جراحی آناتومی و جراحی زنده وغیره از برنامه‌های این كنگره را تشكیل می‌دهد.


وی یادآور شد: در این كنگره متخصصان گوش، حلق و بینی، پزشكان عمومی، جراحان مغز و اعصاب، جراحان پلاستیك و ترمیمی، رادیولوژیست‌ها،‌رادیوتراپیست‌ها، پاتولوژیست‌ها،‌متخصص كودكان و داخلی حضور خواهند داشت.


دكتر شیرازی تصریح كرد: تا كنون شركت كنندگان زیادی از كشورهای منطقه به ویژه عراق برای شركت در این همایش اعلام آمادگی كرده‌اند،‌همچنین میهمانانی از كشورهای آمریكا،‌كانادا،‌استرالیا، آلمان وغیره حضور خواهند داشت.


لازم به ذكر است، در كنار این كنگره نمایشگاه تجهیزات و لوازم پزشكی به معرفی آخرین تكنولوژی‌های ساخت وسایل پزشكی داخل و خارج كشور خواهند پرداخت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha