حجت الاسلام حسن روحانی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهار سال به روحانی توهین کردید بازهم توهین کنید، اما چرا به معلمان کشور توهین می کنید، چرا به دروغ می گویید در مدارس ما ضد عفت و حجاب به بچه ها درس می دهند؟ شرم و خجالت کجا رفت؟

روحانی: چرا با توهین به معلمان می‌گویید در مدارس ضدعفت درس می‌دهند؟

سلامت نیوز:  حجت الاسلام حسن روحانی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهار سال به روحانی توهین کردید بازهم توهین کنید، اما چرا به معلمان کشور توهین می کنید، چرا به دروغ می گویید در مدارس ما ضد عفت و حجاب به بچه ها درس می دهند؟ شرم و خجالت کجا رفت؟


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در جمع شمار کثیری از مردم زنجان در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب بیان کرد: برای یک تصمیم بزرگ آماده باشیم و اینکه روز جمعه به سمت قله برویم یا خدای ناکرده به سمت دره برویم و یا عزت خود را ازدست بدهیم.
روحانی زنجان را با مردمانی غیور در پایتخت شور و شعور حسینی، سرزمین غواصان دریادل، شهریاری ها و مردمی تصمیم ساز که در خط مقدم دفاع از کشور ایستاده اند توصیف کرد.


وی همچنین درمورد تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: نروید در روستاها به مردم دروغ بگویید؛ با اتوبوس مردم را جمع نکنید؛ همه دنیا که این سه چهار روز نیست؛ اخلاق و صداقت کجا رفته است.


وی تاکید کرد: مگر رهبر انقلاب نفرمودند مر قانون، قانون کجا رفت؟ مگر نفرمودند حق الناس، پس حق الناس کجا رفت؟
روحانی اظهار کرد: همه کارمندان، خبرنگاران و تولید کنندگان صدا و سیمایی را که گرفتار یک باند سیاسی شده اند را دوست داریم.
وی افزود: من نمی خواهم از شورای نگهبان که نظارت کند، جوان ها شما نظارت کنید. شما چهار سال به روحانی توهین کردید بازهم توهین کنید، اما چرا به معلمان کشور توهین می کنید، چرا به دروغ می گویید در مدارس ما ضد عفت و حجاب به بچه ها درس می دهند؟ شرم و خجالت کجا رفت؟
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: چرا به روستاها می روید و به مردم شریف و زحمتکش می گویید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می شود ، چرا دروغ می گویید؟ روحانی می گوید به جای اینکه پول گندم را به کشاورز برزیلی بدهیم پول را به کشاورزان خودمان بدهیم.
روحانی گفت: ما چهار سال پیش تصمیم گرفتیم چهره واقعی ایران را به جهانیان نشان بدهیم، مردم ایران مردم صلح دوست هستند و اهل خشونت نیستند.
ما که نمی توانیم با این همه تجربه به عقب برگردیم، ما می خواهیم روی کشتی ها پرچم ایران باشد و بازار دنیا را تصرف کنیم.
وی ادامه داد: دولت یازدهم قدم اول را برای زیرساخت های ارتباطی برداشت در دولت دوازدهم زیرساختی ایجاد خواهد شد تا هرکدام از شما با موبایلتان صدا و سیما باشید.


می گویند شبکه های ارتباطی همه باید بسته و فیلتر شوند چرا؟ این به مثابه بستن اتوبان ها برای جلوگیری از سرعت خودروهاست.
روحانی تاکید کرد: باید بدانیم صاحب این کشور ملت ایران است و با رای مردم ایران تمام مسئولان کشور مشروعیت پیدا می کنند؛ به ملت ایران به جوانان به دختران اعتماد کنید اینها بهتر از شما دین را قبول دارند ما در همه نظرسنجی ها دیدیم که بالای 98 درصد جوانان ما به خدا و آخرت معتقدند.
 چرا به جوانان و دختران توهین می کنید؛ شما خاستگاه عفت در این کشور شده اید؟ خاستگاه عفت ما جوانان و زنان ما هستند.
وی با دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت گفت: راه چاره و گشایش برای رسیدن به قله این است که روز جمعه همه به پای صندوق های رای بیاییم.


روحانی گفت: روحانی خود را آماده کرده تا آبرو، روح و جان و جسمش را فدای شما کند.
وی در پاسخ به برخی شعارهایی که از سوی جمعیت سرداده می شد اظهارکرد: من می دانم که شما به من چه می گویید شما می گویید که چرا کلیدت برخی از درها را باز نکرد با رای تان به روحانی قدرت بازو بدهید.


من قبول دارم که قدرت ما از اقتصاد، سیاست و از نیروهای مسلح ماست اما قدرت ما مال این جوانان عزیز است اگر دشمنان می ترسند از این جوانان می ترسند.فقط دولت خود، مسجد خود، شب احیای خود و عاشورای خودتان را نبینید، همه این جوانان اهل احیا و دعا هستند چرا فقط خودتان را انقلابی می بینید چرا نظام اسلامی را مال خودتان می دانید، نظام اسلامی مال همه جوانان ایران است.


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اطهارکرد:ما پای صندوق می رویم تا حصر را بشکنیم، ما در برابر کسانی که می خواهند قدرت در انحصار گروهی خاص باشد، می گوییم قدرت ایران متعلق به همه ملت است ما حصر قدرت در کشور را نمی پذیریم ما حصر ایران را نمی پذیریم ما تحریم ایران را نمی پذیریم.
وی بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه زندگی مادی و معنوی ما با اراده و حضور در صحنه و مشارکت در صحنه های اجتماعی که یکی از آنها 29 اردیبهشت است رقم می خورد.
روحانی ادامه داد: بر اعتدال سلام؛ بر اصلاحات سلام؛ بر اصول گرایی معتدل سلام؛ به پیشرفت ایران سلام؛ به رسیدن ایران به قله ها سلام؛ برای اهتزار همیشگی پرچم ایران سلام؛
وی اضافه کرد: ما همانطور که به بعضی چیزها سلام می گوییم به بعضی چیزها نه خواهیم گفت. بداخلاقی نه؛ به دروغ نه؛ به تحریم نه؛ به تبعیض بین اقوام و بین مرد و زن نه؛ به شکستن وحدت ملی نه؛
روحانی سخنانان خود را در جمع مردم زنجان با عبارت دوباره ایران دوباره اسلام دوباره اعتدال و دوباره امیدبه پایان برد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجید ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    0 0
    رییس جمهور در سخنرانی جلسه دولت مورخه 28-4 فرمودند در انتخابات یک تفکر از دو تفکر پیروز شده و تمام ملت باید از تفکر پیروز پیروی کنند که البته این راست نیست این 23 ملیون با تفکر های مختلف هر عده برای رسیدن به تعدادی ازشعارهای داده شده مد نظر خود و برای خدمتگذاری شما را انتخاب کردند و اینطور تبوده که همه این 23 ملیون برای 2030 یا حصر ویا برجام ویا یک تفکر خاص رای داده باشند یا بقول خودتان به پول نه گفته باشند اتفاقا تعداد زیادی به این خاطر به شما رای دادند که برایشان پول و رفاه بیاورید که مهمترین کار هر دولت پول و رفاه میباشد نه القا مستبدانه یک تفکر خاص که این هم خود راست نیست زیرا این تفکر خاص هم از دهها خورده تفکر همسو غیر همسو ومتضاد تشکیل شده راهی ساده برای اثبات راست یا دروغ گفته شما که مردم به پول نه گفتند وجود دارد و ان ازاد سازی ملیاردها تومان سرمایه تا دلتان هر ماه نلرزد برای بدست اوردن این سرمایه عظیم بعد شروع دولت 12 شما مثل دور قبل با زیر ساخت های موجود با با ز گشایی سایت یارانه از مردم بخواهید به پول اندک یارانه به قیمت 700گرم گوشت نه بگویند واتصراف خود را از دریافت یارانه اعلام نمایند