وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم 11 میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که این بیمه شدگان در روستاها 3 درصد و شهرها 6 درصد هزینه های درمانی را پرداخت می کنند.

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم 11 میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که این بیمه شدگان در روستاها 3 درصد و شهرها 6 درصد هزینه های درمانی را پرداخت می کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان 56 تختخوابی دیر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در دولت یازدهم ظرفیت تخت های بیمارستان ها در کشور 2 برابر افزایش یافت.


وی اضافه کرد: همچنین در دولت یازدهم افزایش دستگاههای سی تی اسکن و اورژانس ها باعث ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در استانها شد که رضایت مندی مردم را در پی داشته است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با طرح تحول نظام سلامت اظهارداشت: در دولت یازدهم میلیاردها تومان به حوزه بهداشت و درمان پرداخت شد، بطوری که در گذشته 700 هزار نفر از مردم سالانه زیر خط فقر می رفتند و بخاطر بیماری مجبور بودند زندگی خود را بفروشند.


وی گفت: طرح تحول نظام سلامت باید با قوت تمام در دولت آینده دنبال شود و مجلس شورای اسلامی از این طرح حمایت کند تا آینده نظام سلامت کارآمدی داشته باشد.


قاضی زاده هاشمی افزود: هم اکنون طرح پزشک خانواده در روستاهای استان بوشهر اجرا می شود و دراین استان 171 طرح بهداشت و درمان در دست اجراست که 80 طرح آن تا پایان دولت یازدهم به اتمام می رسد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha