عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی وزرای دولت‌های نهم و دهم از جمله خانم دستجردی از یاران آقای رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: متاسفانه در دوره وزارت ایشان کارهای سازنده و زیربنایی در حوزه سلامت انجام نشد.

در دوره وزارت دستجردی اقدام زیربنایی و سازنده‌ای در حوزه سلامت انجام نشد

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی وزرای دولت‌های نهم و دهم از جمله خانم دستجردی از یاران آقای رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: متاسفانه در دوره وزارت ایشان کارهای سازنده و زیربنایی در حوزه سلامت انجام نشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، احمد همتی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع سلامت در همه کشورها از اولویت‌های دولت‌هاست، گفت: دولت یازدهم پس از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی تمام آنچه که در قانون اساسی درباره بهداشت و سلامت آمده بود را اجرایی کرد.

او ادامه داد: در دولت یازدهم در حالی که همچنان در شرایط سخت ناشی از آثار تحریم بودیم، حوزه سلامت در اولویت‌های اول قرار گرفت، در حالی‌که در دولت‌های نهم و دهم که چندین برابر زمان فعلی درآمدهای نفتی داشت، این حوزه در اولویت اصلی نبود.

همتی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: فقط دولت روحانی می‌‌تواند، این طرح سازنده را پیش برد و با توجه به برنامه‌های سایر کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به نظر می‌آید، که سلامت خیلی در اولویت آنها به شیوه‌ای سازنده وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه برخی وزرای دولت‌های نهم و دهم از جمله خانم دستجردی از یاران آقای رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: در دوره وزارت ایشان، سلامت هیچ‌گاه از اولویت‌های اساسی کشور نبود، به همین دلیل ما چالش‌ها و مشکلات‌ بسیاری در حوزه بهداشت و درمان مواجه بودیم.

وی با اشاره به عملکرد وزارت بهداشت در زمان وزارت دستجردی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دوره وزارت ایشان کارهای سازنده و زیربنایی در حوزه سلامت انجام نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha