نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انجام تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به هیچ عنوان سیاسی نیست، تأکید کرد: مجلس در طرح دوباره تحقیق و تفحص به دنبال شفاف سازی عملکرد شهرداری تهران است.

فروش تهران به بهانه تامین مالی و پرداخت بدهی غیر قانونی است

سلامت نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انجام تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به هیچ عنوان سیاسی نیست، تأکید کرد: مجلس در طرح دوباره تحقیق و تفحص به دنبال شفاف سازی عملکرد شهرداری تهران است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،محمود صادقی با اشاره به طرح دوباره مجلس برای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت: نمایندگانی که تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری را دارند در واقع به دنبال ابهاماتی هستند که در طرح پیشین وجود داشت ولی این ابهامات باقی ماند و برخی نکات نیز به آن اضافه شده که در قالب سوال جدید مطرح خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در طرح قبلی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به دنبال موضوع واگذاری املاک و تغییر کاربری ها در دوره ده ساله اخیر شهرداری تهران بودیم اما با لابی هایی که از سوی مدیریت شهری صورت گرفت این موضوع منتفی شد اما تعدادی از نمایندگان در طرح جدید به دنبال شفاف سازی هزینه کرد و واگذاری مجموعه شهرآفتاب هستند.

وی با تأکید بر اینکه فروش یا واگذاری دارایی های شهر تهران باید با مصوبه شورای شهر صورت گیرد، گفت: فروش دارایی ‌های شهر برای تأمین مالی و پرداخت بدهی شهرداری باید با اطلاع شورا انجام شود اما شهرداری تهران به صورت غیرقانونی مجموعه شهرآفتاب را واگذار کرده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اینکه شهرداری تهران مجموعه های بزرگی همچون شهرآفتاب را در ازای بدهی خود واگذار می‌ کند جای سوال دارد چرا که فروش یا واگذاری این مجموعه باید با اطلاع و مصوبه شورای شهر تهران انجام می شده و در غیر اینصورت غیرقانونی است.

صادقی با بیان اینکه حفظ سرمایه های شهر به افزایش درآمدهای پایدار شهرداری تهران منجر می شود، گفت: مجموعه ای مانند شهر آفتاب مجموعه ارزشمندی است که هزینه زیادی صرف آن شده است اما آنگونه که باید مورد استفاده قرار نگرفته و ضرورت آن باید مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعمال نظارت دقیق از شهرداری تهران ضروری است و عملکرد شهرداری باید شفاف سازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha