رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه هزینه های صرف شده برای اجرای پروژه های بزرگ در تهران اثربخش نبوده است، گفت: بسیاری از پروژه های بزرگ در سطح شهر تهران دردی را از مردم حل نکرده و اولویت جامعه نبوده است.

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه هزینه های صرف شده برای اجرای پروژه های بزرگ در تهران اثربخش نبوده است، گفت: بسیاری از پروژه های بزرگ در سطح شهر تهران دردی را از مردم حل نکرده و اولویت جامعه نبوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،رحمت الله حافظی، درخصوص اثربخشی پروژه های بزرگ در سطح شهر تهران اظهارداشت: اگر مبالغی که برای پروژه های بزرگ در سطح شهر تهران هزینه شده را جمع بندی کنیم، می بنیم مبالغی که بابت این پروژه ها هزینه شده هدر شده و این پروژه ها اثربخشی لازم را نداشته است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: منابعی که برای پروژه های بزرگ هزینه شد را می توان به سمتی هدایت کرد که به صورت مستقیم به کیفیت زندگی مردم اثرگذار باشد و منجر به ارتقاء کیفیت زندگی آن ها شود اما می بینیم پروژه هایی مانند پل طبیعت که برای آن هزینه ای 70 میلیاردتومانی صرف شده تنها به درد ارائه به میهمانان خارجی می خورد.

وی اضافه کرد: بسیاری از پروژه های بزرگ در سطح شهر تهران دردی را از مردم حل نکرده و اولویت جامعه نبوده است. برای شهروندانی که دچار آسیب های اجتماعی و فشار اقتصادی هستند چاره ای نشده است و منابع صرف کارهای غیر ضروری شده است.

حافظی با بیان اینکه پروژه های شهر تهران باید بر اساس اولویت های جامعه انجام می شد، گفت: این اولویت ها باید دسته بندی می شد اما متأسفانه این کار صورت نگرفته و اگر زیرپوست شهر را نگاه کنیم می بینیم که مشکلات زیاد است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: وقتی ادعا می شود که فاصله شمال و جنوب تهران کاهش یافته است توقع مردم این است که علاوه بر منظر شهری، کیفیت زندگی و شکاف طبقانی نیز کاهش یابد که نه تنها این شکاف طبقاتی کاهش نیافته بلکه به گسل هم تبدیل شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha