یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

دکتر علی نوبخت نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی انتخاب وی به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک علی نوبخت به حسن روحانی

سلامت نیوز:دکتر علی نوبخت نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی انتخاب وی به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش سلامت نیوز، متن پیام دکتر نوبخت به شرح زیر است:

حماسه تاریخی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت 1396 برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که شکوه روح ملی و معنوی ایرانیان را به افتخار بر تارک جهان به اهتزاز درآورد. انتخابی از سر اعتماد و اعتمادی از سر اعتقاد نتیجه روشنگرانه و پیروزمندانه گفتمان تحکیم اعتدال و اصلاحات بر افراطی گری و بداخلاقی و کژاندیشی است. 

 مشارکت کم نظیر مردم دل آگاه ایران در پای صندوق های رای نشانه و تبلور تداوم حاکمیت عقلانیت، دانایی، تعامل و تکامل است که دیگربار بر انتخاب و اعتماد مجدد فرهیخته ی بیداردل دکتر حسن روحانی صحه گذاشت و راه تدبیر و امید را برگزید.

اهتمام ویژه دولت ارجمند تدبیر و امید و خدمت به آحاد جامعه و انقلاب در راستای اصلاح سیاست ها، برنامه ها و راهبردهای کلان کشور برای حل معضلات، آسیب ها و مشکلات دیرپا نشان داد دور دوم نیز این دولت همواره مورد عنایت و توجه ی ویژه ی مردم شریف و وفادار ایران اسلامی است. بر ماست تا بر این انتخاب و اعتماد ببالیم و قدردان قدم های استوار و بردبار مردم بزرگ ایران باشیم. 

اینجانب پیروزی بی بدیل جناب آقای دکتر حسن روحانی را به ایشان و ملت حماسه آفرین ایران و رهبرمعظم انقلاب تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند رحمان توفیق بیش از پیش دولت تدبیر و امید را برای توسعه و آبادانی، آرامش و امنیت در سایه پیشرفت روزافزون خواهانم.

بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی                 مقبول طبع مردم صاحب نظر شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha