سومین همایش علمی داروسازان سراسر كشور به همت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران10الی 12آذرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی ، دكتر علی اصغر پیوندی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشكی در رابطه با چگونگی برگزاری این همایش گفت : سازمان نظام پزشكی  در راستای وظایف خویش و با شناسایی نیازهای همكاران محترم داروساز و نیز تاكید بر ارتقای سطح  دانش و مهارت همكاران را ضروری شمرده و در این مسیر با جدیت به پیش می رود. در همین راستا و به منظور انجام شایسته وظایف خطیر آموزشی مطابق با قانون آموزش مداوم جامعه پزشكی، سومین همایش علمی داروسازان سراسر كشور را برنامه ریزی نموده است.
وی افزود :با عنایت به نیاز همكاران به كسب امتیاز بازآموزی و نزدیكی به سال پایانی دوره 5 ساله آموزش مداوم  و تكمیل امتیازات مدون و تمدید پروانه ها، معاونت آموزشی  و پ‍ژوهشی را بر آن داشته تا با طراحی و اجرای همایش فوق در این مسیر گامی موثر را بردارد.
دكتر پیوندی در ادامه اظهار داشت:همایش علمی داروسازان سراسر كشور  در قالب 36 برنامه مدون با عناوین دارو درمانی بیماریهای قلب و عروق، دارو درمانی سرطان و بیماریهای خونی، دارو درمانی درد و اختلالات روماتوئیدی، دارو درمانی اختلالات تنفسی، دارو درمانی بیماریهای گوارشی، دارو درمانی اختلالات كلیه و مجاری ادراری، نوآوری ها و تازه ها، مباحث اجتماعی – حرفه ای، دارو درمانی زنان و زایمان، دارو درمانی اختلالات عصبی، دارو درمانی بیماری های عفونی، دارو درمانی اختلالات رنگدانه ای و دارو درمانی غدد درون ریز برنامه ریزی گردیده است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشكی در مورد نحوه حضور و استفاده از این برنامه ها تصریح کرد: كلیه همكاران داروساز
می توانند به منظور شركت در همایش فوق از طریق سایت اینترنتی سازمان نظام پزشکی به نشانی:www.irimc.org ثبت نام نمایند.
وی در خاتمه اظهار داشت امیدورایم با برگزاری همایش فوق سهمی شایسته در توسعه پزشكی ایران اسلامی ایفا نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha