دبیر اجرایی بیستمین کنگره انجمن اورولوژی ایران با اشاره به اینکه هیچ نیازی به اعزام برای درمان ناباروری به خارج از کشور نداریم، گفت: جدیدترین روش‌های درمانی در مراکز تولید مثل در تمام نقاط ایران انجام می‌شود.

هیچ نیازی به اعزام برای درمان ناباروری به خارج از کشور نداریم

سلامت نیوزدبیر اجرایی بیستمین کنگره انجمن اورولوژی ایران با اشاره به اینکه هیچ نیازی به اعزام برای درمان ناباروری به خارج از کشور نداریم، گفت: جدیدترین روش‌های درمانی در مراکز تولید مثل در تمام نقاط ایران انجام می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد علی زرگر با اشاره به برگزاری بیستمین کنگره اورولوژی ایران افزود: هدف از برگزاری این کنگره، به روز کردن اطلاعات و معلومات اورولوژیست های کشورمان است و همچنین اگر تکنولوژی جدیدی در زمینه درمان بیماری های اورولوژی وارد بازار دنیا شده است، مورد استفاده همکاران قرار گیرد.

وی با اشاره به موضوعات مورد بحث در کنگره پیش رو، گفت: موضوع اورولوژی اطفال و زنان، سرطان های دستگاه ادراری، پیوند کلیه، درمان ناباروری در مردان، جراحی ها و...، در این کنگره 4 روزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

زرگر با اعلام این مطلب که کنگره امسال دارای 20 امتیاز بازآموزی برای همکاران اورولوژیست است، ادامه داد: همزمان با کنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشکی رشته اورولوژی نیز برگزار می شود.

وی از حضور 14 میهمان خارجی از اروپا، کانادا، ترکیه، عراق، امارات متحده عربی و... در کنگره خبر داد و افزود: این افراد به عنوان مدعو و سخنران حضور دارند و افرادی نیز از کشورهای منطقه درخواست حضور در کنگره را داشته اند که بتوانند از مطالب و محتوای کنگره استفاده کنند.

دبیر اجرایی بیستمین کنگره انجمن اورولوژی ایران، یکی از موضوعات مورد بحث در کنگره امسال را «ناتوانی جنسی و سلامت خانواده» عنوان کرد و گفت: در این موضوع به درمان ناباروری در مردان و اهمیت آن در سلامت خانواده پرداخته می شود.

زرگر با تاکید بر اینکه درمان ناباروری در مردان در کشور به خوبی انجام می شود، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ نیازی به اعزام برای درمان ناباروری به خارج از کشور نداریم، بطوریکه جدیدترین روش های درمانی در مراکز تولید مثل در اقصی نقاط کشورمان انجام می شود.

وی با اشاره به وجود 20 مرکز تولید مثل در تهران، گفت: امروزه با استفاده از اسپرم مرده در بیضه مردان، امکان باروری وجود دارد و این تکنولوژی در مراکز تولید مثل کشورمان انجام می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha