رمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف باند قاچاق مشروبات الکلی با کارهای اطلاعاتی و علمی پلیس آگاهی در مرز‌های غربی کشور گفت: با چندین عملیات و درگیری 10 باند قاچاق مشروبات الکلی دستگیر شدند که با مطالعه و کنترل آنها در شبکه آنها نیز پیدا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا  ‌سردار حسین ساجدی‌‌‌نیا با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته سایر افراد این باندها دستگیر شده‌اند گفت: سردسته این باند جوری عمل می‌کرد که مشروبات را به توزیع کننده تحویل می‌داد و هیچ پولی از او نمی‌گرفت و اگر فروشنده می‌توانست مشروبات را بفروشد پول آن را به سرشبکه باند می‌داد.

او با اشاره به اینکه این شیوه فروش مجانی نشان‌ دهنده این است که دست استکبار جهانی در پشت این باند بود گفت:10 باندی که با آن سرشبکه مرتبط بودند اعتراض کردند که در ازای گرفتن مشروبات هیچ وجهی به او پرداخت نمی‌کردند پس ما فکر می‌کنیم این یک هجمه فرهنگی بوده است.

او با اشاره به اینکه پلیس با کارشبانه‌روزی قاطعانه و آگاهانه به کشف این محموله رسید گفت: تاکنون 12 میلیارد تومان جریمه از طرف گمرک برای ورود این مشروبات تعیین شده است. او همچنین با اشاره به اینکه در 3 ماه گذشته برخورد با توزیع کنندگان مشروبات الکلی افزایش دادشته است گفت: به همین دلیل یک باند که در جهت تولید مشروبات الکلی در تهران فعالیت می‌کرد دستگیر شد. او افزود این باند که دست به تولید به الکل صنعتی می‌زد توانست مقداری از مشروبات دست‌ساز خود را به فروش برساند.

او با تاکید براینکه الکل صنعتی خطر مرگ و حداقل کوری را به همراه دارد گفت: درباره استفاده از مشروبات الکلی دست‌ساز به مصرف کنندگان هشدار می‌دهیم و برای پیدا کردن توزیع کنندگان باقی‌مانده از این باند از بیمارستان‌ها خواسته‌ایم کسانی را که به علت مصرف این دسته از مشروبات به بیمارستان مراجعه می‌کنند به ما معرفی کنند.

او با اشاره به اینکه در بحث دستگیری 10 باند مربوط به قاچاق مشروبات الکلی گفت: تاکنون 80 نفر از سرکرده‌های این باند دستگیر شده‌اند و البته ما به دنبال توزیع‌کنندگان خرد آن هم هستیم،

رییس پلس انتظامی تهران‌بزرگ، ادامه داد: سرکرده اصلی این باندها 40 الی 45 سال سن داشت و اهل غرب کشور بود که قاچاق را هم در این طرف و هم در آن طرف مرزها رهبری می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha