رئیس کل دادگستری استان گلستان قصور پزشکی در فوت الینای ۶ ساله را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این رابطه دو پزشک متخصص، دو پرستار و مسئول فنی بیمارستان مقصر شناخته شدند.

پرونده مرگ الینا ۶ ساله بعد از یک سال بسته شد

سلامت نیوز:رئیس کل دادگستری استان گلستان قصور پزشکی در فوت الینای ۶ ساله را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این رابطه دو پزشک متخصص، دو پرستار و مسئول فنی بیمارستان مقصر شناخته شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، هادی هاشمیان با اشاره به قصور پزشکی در فوت الینای ۶ ساله گفت: در این رابطه دو پزشک متخصص، دو پرستار و مسئول فنی بیمارستان مقصر شناخته شدند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات و اعلام نظر هیئت تجدید نظر انتظامی نظام پزشکی استان، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده مرگ الینا فروتن در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری گرگان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در نخستین جلسه دادگاه، خانواده الینا فروتن که به ریاست قاضی حمید رضا فیروزیان برگزار شد، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان و متهمان این پرونده همراه با وکلای خود حضور داشتند که از شاکی، متهمان و وکلای آن‌ها تحقیق و دفاعیات آنان اخذ شد.

هاشمیان اضافه کرد: به دلیل طولانی شدن روند رسیدگی، دادگاه تنفس اعلام کرد و ادامه تحقیق و اخذ اظهارات طرفین پرونده را به جلسه‌ی بعدی که ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود، موکول کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که طبق نظریه هیات تجدید نظر انتظامی نظام پزشکی استان، در فوت این کودک ۶ ساله قصور پزشکی صورت گرفته است اظهارکرد: در این نظریه دو پزشک متخصص بیمارستان طالقانی هر کدام به میزان ۳۰ درصد و مسئول فنی شیفت شب بیمارستان به میزان ۲۰ درصد و دو پرستار دیگر این بیمارستان نیز ۲۰ درصد در این حادثه مقصر شناخته شدند.

الینا فروتن دختر ۶ ساله گرگانی، ۱۴ اردیبشهت سال گذشته پس از انجام عمل جراحی لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان به کما رفت و بعد از گذشت چند ماه، ۲۲ مرداد همان سال از دنیا رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha