سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: این کوهنورد در یکی از نقاط صعب العبور کوهستان گرین نهاوند به پائین صخره پرتاب شده و در دم جان باخت.

کوهنورد جوان بر اثر سقوط از کوه جان باخت

سلامت نیوز:  رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: این کوهنورد در یکی از نقاط صعب العبور کوهستان گرین نهاوند به پائین صخره پرتاب شده و در دم جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین،  محمد تقی شهبازی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 14:30 دقیقه بعد ازظهر دوشنبه، اورژانس نهاوند گزارشی مبنی بر سقوط فردی در یکی از مناطق صعب العبور کوه گرین را به امدادگران کوهستان جمعیت هلال احمر گزارش کردند که بلافاصله امدادگران در کنار اورژانس هوایی و دیگر ماموران فوریت های پزشکی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این کوهنورد که پس از سقوط دچار صدمه شدید شده بود، تا قبل از رسیدن ماموران به این منطقه صعب العبور متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

شهبازی اظهار داشت: در این عملیات اورژانس هوایی از استان همدان وارد عمل شده بود ولی به دلیل صعب العبور بودن منطقه زمینه مناسب برای فرود بالگرد وجود نداشت لذا بالگرد در نزدیکترین منطقه به پرتگاه فرود آمد.

لازم به ذکر است، کوهستان گرین از سلسله کوه های زاگرس مرکزی است که در جنوب شهر نهاوند قرار دارد و مرتفع ترین نقطه آن بیش از چهار هزار متر ارتفاع دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha