سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 213896

داشتن احساس افسردگی و نیز درخواست کمک برای کنترل این احساس به معنای ضعف نیست. پس سعی نکنید که ساعات زیادی را صرف آزار دادن خودتان کنید، و فکرکنید که باید قادر باشید به تنهایی با این موضوع کنار بیایید.

کنترل احساس افسردگی بعد از سرطان

سلامت نیوز:داشتن احساس افسردگی و نیز درخواست کمک برای کنترل این احساس به معنای ضعف نیست. پس سعی نکنید که ساعات زیادی را صرف آزار دادن خودتان کنید، و فکرکنید که باید قادر باشید به تنهایی با این موضوع کنار بیایید.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از بنیاد امور بیماری های خاص، درخواست کمک کردن شجاعت زیادی می‌طلبد و این بسیار مهم است که مجددا در مورد خودتان و زندگی احساس خوبی داشته باشید. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توان برای کمک به افسردگی انجام داد، برای مثال انجام یک مشاوره یا روان درمانی کارآمد.
داروهای ضد افسردگی می‌توانند یک تفاوت شگرف را در برخی افراد ایجاد کنند. در هر حال تمام مسئله این است که کاری برای کمک به شما انجام شود. پزشک شما قادرخواهد بود تفاوت بین مشاوره و روان درمانی وهمچنین تفاوت بین مشاور و روان‌پزشک یا روان‌شناس را برای شما توضیح دهد. اطلاعاتی که در این مقاله ارائه شده است به شما کمک خواهد نمود تا بهتر بتوانید احساس افسردگی را در خود کنترل کنید.


با به کار بردن توصیه های ذیل می توانید به خودتان کمک کنید تا احساس بهتری داشته باشید:
اگر احساس بی‌حوصلگی می‌کنید، در زیر چند پیشنهاد وجود دارد که می‌تواند کمکتان کند، بهتر با این موضوع کنار بیایید. اگرچه ممکن است، این توصیه ها باعث نشود فورا احساس شادمانی کنید اما می‌تواند کمکتان کند تا احساس کنترل بیشتری بر اوضاع داشته باشید و دید مثبت تری راجع به اینکه همه چیز بهتر می‌شود به دست آورید.

- درمان‌های تکمیلی از قبیل ماساژ، یوگا، هیپنوتیزم، طب سوزنی و رفلکسولوژی می‌تواند به بهبود حالتان کمک کند.

- اطمینان حاصل کنید که مراقب خودتان هستید، بر طبق یک رژیم غذایی متعادل شده همراه با مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه غذا بخورید و به مقدار کافی نیز آب بنوشید.
- به صورت منظم ورزش کنید. بسیاری از افراد اظهار می‌دارند که فعال بودن کمک می‌کند تا روحیه‌ی‌ خود را بالا ببرند.

- احساسات خود را با کسی که به شما نزدیک است در میان بگذارید. تنها همین که آن ‌ها بدانند، شما دقیقا چه احساسی دارید، می‌تواند به شما کمک کند، کم‌تر احساس تنهایی کنید.

- حتی اگر فکر نمی‌کنید تمایل داشته باشید بیرون بروید؛ سعی کنید خودتان را به بیرون رفتن و انجام کاری که از آن لذت می‌برید وادار کنید. حتی یک تغییر در منظره اطرافتاناغلب می‌تواند حالتتان را بهتر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha