مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ از فردا یکشنبه ۷ خرداد آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا/ برگزاری آزمون روز ۱۳ مرداد

سلامت نیوز:مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ از فردا یکشنبه ۷ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، حسین توکلی گفت: ثبت نام جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ از فردا یکشنبه ۷ خرداد ماه ۹۶ آغاز می‌شود.

وی افزود: این ثبت نام صرفا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش کشور آغاز می‌شود.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای این ثبت نام اظهارکرد: داوطلبان از فردا ۷ خرداد ماه تا روز ۱۳ خرداد ۹۶ برای این ثبت نام مهلت خواهند داشت.

توکلی در خصوص زمان قرار گرفتن دفترچه انتخاب رشته به روی سایت سازمان سنجش کشور تصریح کرد: دفترچه انتخاب رشته و سایر اطلاعیه‌های تکمیلی مرتبط با این ثبت نام، همزمان با اطلاعیه ثبت نام در روز ۷ خرداد به روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی از بدون آزمون بودن برخی از رشته‌های در نظر گرفته شده برای پذیرش خبرداد و اذعان کرد: برخی از رشته‌های مورد پذیرش در دوره‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۶ به صورت پذیرش با آزمون و برخی دیگر به صورت بدون آزمون و بر مبنای سوابق تحصیلی بوده و اطلاعات تکمیلی آن‌ها در سایت سازمان سنجش کشور قرار دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در رابطه با هزینه اخذ شده از داوطلبان برای شرکت در این آزمون بیان کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و مبلغ در نظر گرفته شده ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون تعیین شده است.

وی افزود: در صورتی که یک داوطلب متقاضی شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیرانتفاعی باشد باید ۵۱ هزار ریال (۵ هزار و ۱۰۰ تومان) دیگر نیز پرداخت کند.

توکلی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ گفت: این آزمون روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۹۶ در حوزه‌های امتحانی مشخص برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha