مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امکان استفاده 150 هزار بازنشسته این صندوق از تورهای گردشگری طی سال جاری فراهم شده است.

150 هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر می روند

سلامت نیوز:  مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امکان استفاده 150 هزار بازنشسته این صندوق از تورهای گردشگری طی سال جاری فراهم شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، عباس رشیدی افزود: بازنشسته ها می توانند با یک همراه از این تورهای مسافرتی استفاده کنند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوریوی مبلغ اظهار کرد:به هر بازنشسته برای سفرهای داخلی 300 هزار تومان و به همراه وی نیز همین مبلغ داده خواهد شد. همچنین برای سفر به عتبات عالیات به هر بازنشسته 600 هزار تومان و به همراه وی نیز 600 هزار تومان اختصاص داده شده است.


رشیدی، تعداد بازنشسته های صندوق بازنشستگی کشوری را یک میلیون و 326 هزار نفر عنوان کرد.
وی درباره افزایش حقوق بازنشسته ها نیز گفت:‌ سال گذشته برای افزایش حقوق بازنشسته ها طرح پلکانی به اجرا درآمد و امسال نیز طرح همسان سازی حقوق ها به اجرا گذاشته می شود.


وی تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان این صندوق متناسب با نرخ تورم طی چهار سال، مورد توجه صندوق بازنشستگی کشوری است.
این مقام مسئول حداقل حقوق بازنشستگان کشوری را با 30 سال سابقه؛ یک میلیون و150 هزارتومان عنوان کرد و افزود: از مجموع جمعیت این صندوق؛ تنها 40 هزار نفر حداقل حقوق پرداختی را دارند که در مقایسه با سال گذشته حقوق آنها به طور میانگین 20 درصد افزایش داشته است.


رشیدی درباره وام 3 میلیون تومانی هم افزود: سال گذشته وام ضروری سه میلیون تومانی به 250 هزاربازنشسته کشوری با اعتبار 750 میلیارد تومان اختصاص یافت که به صورت مرحله به این تعداد از بازنشستگان پرداخت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha