گروهی از كودكان هستند كه كاملا از این لحاظ با بقیه تفاوت دارند. آن‌ها احساسات بسیار كمی دارند و با این سر نخ‌های بیولوژیكی متداول ارتباط برقرار نمی‌كنند.

كودكان پرخاشگر به مهر مادری واكنش نشان نمی‌دهند
سلامت نیوز:كودكانی كه پرخاشگر و به لحاظ احساسی سرد هستند، اغلب تماس چشمی خیلی كمی با مادرانشان دارند و در عین حال به محبت و مهر مادری چندان واكنشی نشان نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، روانپزشكان می‌گویند: یك مغز سالم و طبیعی به سر نخ‌ها‌ی بیولوژیكی واكنش نشان می‌دهد و چشم‌ها و نگاه دیگران می‌تواند بسیاری از این سرنخ‌ها را به مغز بدهند.

دكتر مارك دادز ـ متخصص دانشكده روانشناسی دانشگاه نیو سوات ویلز ـ در استرالیا می‌گوید: اما گروهی از كودكان هستند كه كاملا از این لحاظ با بقیه تفاوت دارند. آن‌ها احساسات بسیار كمی دارند و با این سر نخ‌های بیولوژیكی متداول ارتباط برقرار نمی‌كنند.

این متخصصان در حال مطالعه روی الگوهای تكراری پرخاشگری، خصومت و رفتارهای ضد اجتماعی در كودكان هستند.

به گزارش سایت اخبار بین‌المللی آسیا، در اكثر موارد كودكان پرخاشگر از نظر احساسی بسیار پر حرارت هستند و سطح طبیعی از همدردی هم دارند، هر چند در صنعت پرخاشگری بسیار فعال هستند، اما از سوی دیگر گروه كوچكتری از كودكان پرخاشگر هم وجود دارند كه از نظر احساسی سرد هستند و در همدردی با دیگران دچار مشكل می‌شوند. این گروه از كودكان ممكن است در سنین بالاتر به جنایات و تخلفات جدی و مصرف مواد مخدر روی بیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha