دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 214420

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی سه روز آینده بویژه در روز چهارشنبه این هفته در جنوب غرب کشور و در استان های خوزستان و ایلام به سبب وزش باد، شاهد پدیده گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهیم بود.

پیش‌بینی گردوخاک برای خوزستان و ایلام

سلامت نیوز:  بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی سه روز آینده بویژه در روز چهارشنبه این هفته در جنوب غرب کشور و در استان های خوزستان و ایلام به سبب وزش باد، شاهد پدیده گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهیم بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، سازمان هواشناسی کشور طی روزهای آینده برای بیشتر مناطق کشور روند افزایش نسبی دما پیش بینی کرده و طی روز دوشنبه به جزء شهرهای شمالی استان های شمال غرب و برخی نقاط شمال شرق کشور که در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش های پراکنده است، برای غالب مناطق کشور، آسمان صاف و آفتابی پیش بینی کرده است.


علاوه بر این در ساعات بعد از ظهر در استانهای البرز، قم، مرکزی، قزوین ، تهران ،شرق سمنان و شمال استان اصفهان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیشبینی می شود که در برخی نقاط این استان ها باد و گرد و خاک نیز دور از انتظار نخواهد بود.


روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته آسمان در غالب مناطق آفتابی خواهد بود و در همین مدت در نوار شرقی کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی شده و در برخی از مناطق بویژه در منطقه زابل با گرد وخاک وکاهش دید افقی همراه خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور پیش بنی کرده است که طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق در یای عمان به سبب وزش باد شدید مواجی خواهد بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha