معاون اورژانس کشور از استقرار 190 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در محوطه حرم امام خمینی (ره) در بیست و هشتمین مراسم ارتحال خبر داد.

تمهیدات اورژانس برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

سلامت نیوز: معاون اورژانس کشور از استقرار 190 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در محوطه حرم امام خمینی (ره) در بیست و هشتمین مراسم ارتحال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسن میری در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس راهور ناجا برگزار شد، درباره تمهیدات اورژانس و اقدامات انجام شده از سوی این نیرو اظهار کرد: اورژانس کشور در طرح نوروزی امسال به  35 هزار مصدوم امدادرسانی کرد که از این تعداد 3581 نفر به شکل سرپایی خدمات را دریافت کرده و بیش از 30 هزار نفر نیز به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع دو میلیون و 900 هزار مراجعه به دلیل تروما به بیمارستان‌های و مراکز مختلف اورژانس وجود داشته است، گفت: 80 درصد این افراد به شکل سرپایی درمان و 12 هزار نفر نیز در بخش‌ها بستری شدند.

معاون اورژانس کشور با اشاره به اقدامات انجام شده اورژانس کشور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: در این ایام 180 دستگاه آمبولانس زمینی و 10 دستگاه اتوبوس آمبولانس در نقاط مختلف اطراف حرم مستقر خواهند شد. همچنین 10 درمانگاه نیز در خدمت زائران خواهد بود.

به گفته میری، اورژانس نسبت به پوشش هوایی مراسم و ارائه امداد نیز اقدام خواهد کرد.

 استقرار 60 کمپ اورژانس در سواحل شمال کشور

معاون اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس آماده است تا همزمان با دیگر دستگاه‌ها طرح ترافیکی تابستان 96 را آغاز کند، گفت: علاوه بر این موضوع ما امسال در سواحل شمال کشور نیز استقرار خواهیم داشت و بیش از 60 کمپ سلامت را در سواحل شمال کشور مستقر خواهیم کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha