چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دایر بودن مدارس و جریان داشتن فعالیت آموزشی در تمامی مراکز آموزشی کشور در روز شنبه 13 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

مدارس روز شنبه دایر است

سلامت نیوز:معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دایر بودن مدارس و جریان داشتن فعالیت آموزشی در تمامی مراکز آموزشی کشور در روز شنبه 13 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، زهرا اسماعیلی گفت : مدارس و مراکز آموزشی کشور درهفته آینده  به غیراز تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تعطیل نمی‌باشند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش مسئولانه و الگو سازی این مفهوم در میان نسل جدید افزود: آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر رشد و توسعه و تاکید رئیس جمهور بر اهمیت تلاش و کار مضاعف در دستگاه‌های اجرایی ایجاب می‌کند، آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور به همت و پشتکار اقشار فرهنگی و همراهی و همدلی خانواده‌ها و دانش‌آموزان به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور، کماکان به فعالیت آموزشی و پرورشی خود ادامه دهد.

وی  اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه 13 خرداد ماه  را تکذیب و تصریح کرد: روز شنبه 13 خرداد ماه تمامی مدارس کشور دایر می‌باشند و فعالیت آموزشی در آن‌ها جریان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha