مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: تجهیزات پزشکی تولید داخل که باعث اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی می‌شوند باید نگاه جهانی برای صادرات داشته باشند.

تاکید سازمان غذا و دارو برتولید تجهیزات پزشکی در کشور با نگاه صادراتی

سلامت نیوز:مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: تجهیزات پزشکی تولید داخل که باعث اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی می‌شوند باید نگاه جهانی برای صادرات داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ،محمود بیگلر افزود: نظارت بر تولید و کنترل کیفی از مقوله‌های مهمی است که در اولویت برنامه‌های اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو قرار دارد و شرکت‌های تولیدی باید این دو مقوله مهم را رعایت کنند تا بتوانند صادرات داشته باشند.

به گزارش سازمان غذا و دارو،بیگلر ادامه داد: کیفیت تجهیزات پزشکی باید در همه زمینه‌ها کیفیت ایده‌آل باشد که در این زمینه جلسات متعددی را با انجمن‌ها داشته‌ایم و تاکید کرده‌ایم که باید نظارت بر کیفیت در اولویت باشد؛ چراکه در این صورت می‌توانیم صادرات به تمام دنیا داشته باشیم.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: امیدواریم در آینده نزدیک تمامی شرکت‌های تولیدی ما بتوانند صادرات چشمگیری را به تمامی کشورها داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha