به دستور ریاست جمعیت هلال‌احمر تمام مدیران ارشد و معاونان جمعیت‌های استان در سراسر كشور آموزش غیرحضوری "مدیریت بحران " را فرا می‌گیرند.

سلامت نیوز: رئیس موسسه آموزش عالی و علمی و كاربردی هلال ایران گفت: تمام مدیران جمعیت هلال‌احمر در كشور آموزش غیرحضوری "مدیریت بحران " را فراخواهند گرفت تا الگویd برای آموزش تمام مدیران امدادی سازمان‌ها و نهادهای كشور برای فراگیری آموزه‌های "مدیریت بحران " شود.

غلامرضا پورحیدری در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: به دستور ریاست جمعیت هلال‌احمر تمام مدیران ارشد و معاونان جمعیت‌های استان در سراسر كشور آموزش غیرحضوری "مدیریت بحران " را فرا می‌گیرند.

وی افزود: بر این اساس موسسه آموزش عالی هلال ایران دو كتاب را برای فراگیری و آموزش تمام مدیران جمعیت هلال‌احمر در سراسر كشور تهیه كرده است كه این مدیران به صورت غیرحضوری آموزه‌های "مدیریت بحران " را فرا گرفته و در یك روز خاص نیز امتحان پایان دوره را انجام می‌دهند.

پورحیدری با اشاره به اینكه آموزش غیرحضوری آموزه‌های "مدیریت بحران " مدیران جمعیت هلال‌احمر در راستای یك برنامه ملی برای آموزش دیگر مدیران امدادی سازمان‌ها و نهادهای كشور در مواقع حوادث صورت می‌پذیرد، گفت: این نوع آموزش‌ها نیز به دیگر مسئولان و قشرهای جامعه نیز همچون خبرنگاران و اصحاب رسانه ارائه خواهد شد.

به گزارش توانا، رئیس موسسه آموزش‌ عالی هلال ایران چندی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، از آموزش خبرنگاران و اصحاب رسانه برای نخستین‌بار در كشور در زمینه آموزه‌های "مدیریت بحران " و آگاه‌سازی آنان در مقابله با حوادث خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha