شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 21513

صنایع دستی در آشپزخانه: در آشپزخانه وسایل زیادی وجود دارند؛ از ظروف گرفته تا ادویه ‌و ظروف روغن. تصور كنید به یك میله چوبی كه خودتان درست كرده‌اید، چاقوهای‌تان آویزان باشند.

7 قدم تا بازآرایی آشپزخانه
سلامت نیوز:حتما دوست دارید بدون تغییر آشپزخانه‌تان چهره آن را تغییر دهید. لوازم و امكانات زیادی برای اینكه شما فضای آشپزخانه‌تان را شكل دلخواه‌تان نزدیك كنید وجود دارد. به گزارش سلامتیران ما 7 پیشنهاد برای شما داریم:


1.آشپزخانه‌ای با رنگ جدید: عوض كردن رنگ آشپزخانه بدون ایجاد تغییر كلی در آن به كمك كاغذدیواری‌های متنوع امكان‌پذیر است. كاغذ دیواری موردنظرتان را انتخاب و كاتر و غلتك‌ مخصوص چسباندن آن را هم تهیه كنید.یک آشپزخانه رنگی در انتظار شماست!

2.یخچالتان را تزیین كنید: اگر امكان اینكه یخچال موردنظرتان را تهیه كنید، ندارید؛ نگران نباشید. با مگنت‌هایی كه در بازار هست، روی یخچالتان را تزیین كنید. در انتخاب برچسب‌های روی یخچال دقت و سعی كنید با فضای یخچال‌ هارمونی داشته باشد. طرح میوه‌ها و غذاها انتخاب خوبی است.

3.صنایع دستی در آشپزخانه: در آشپزخانه وسایل زیادی وجود دارند؛ از ظروف گرفته تا ادویه ‌و ظروف روغن. تصور كنید به یك میله چوبی كه خودتان درست كرده‌اید، چاقوهای‌تان آویزان باشند. به این شكل هم در دسترس هستند، هم چهره‌ آشپزخانه‌تان عوض می‌شود. استفاده از عروسك‌های بافتنی كوچكی كه در قفسه‌ها به شما چشمك می‌زنند، چطور است؟

4.تخته نقاشی: اكثر خانم‌ها وقتی قصد خرید دارند فهرست خریدشان را فراموش می‌كنند. یك صفحه كاغذ نقاشی‌شده را روی یك تخته شاسی بچسبانید و در گوشه‌ای از آشپزخانه‌تان نصب كنید. مطمئنا حین آشپزی گزینه‌های زیادی برای خرید به ذهن‌تان نخواد رسید.

5.روكش‌ها را عوض كنید: برای اینكه بخواهیم یك قسمت یا یك وسیله را كه كمی كهنه شده، نو كنیم نباید كل آن وسیله را عوض كنیم. ما راه جدیدی به شما پیشنهاد می‌كنیم. اگر روكش آن وسیله تعویض شود، انگار كه وسیله‌ای نو خریدید یا اینكه سطح روكش را رنگ جدیدی بزنید.

6.تعویض دستگیره‌ها: یكی از ریزه‌كاری‌هایی كه در آشپزخانه مهم است، دستگیره درها و كابینت‌هاست كه شما می‌توانید با هزینه بسیار كمی رنگ، كیفیت و مدل آن را تغییر دهید و به آشپزخانه‌تان جلوه تازه‌ای ببخشید.

7.نوشته‌های جالب روی دیوار: دیوارهای آشپزخانه محل مناسبی برای این است كه شما با كمی كاغذ رنگی جمله‌های اشتهابرانگیزی مانند «نوش‌جان!» یا «به‌به، چه غذایی!» را بنویسید و با كمك مگنت‌های رنگی به دیوار بچسبانید. شاید قلم‌موی نقاشی مخصوص دیوار هم ایده عجیبی برای نوشتن یك دستور آشپزی باشد اما خب شما آشپزخانه متفاوتی خواهید داشت.

منبع:Deco.fr

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha