دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز انتخابات الکترونیکی انجمن پزشکان عمومی از صبح روز گذشته، میزان مشارکت اعضای این انجمن تا کنون را ۱۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: امیدوارم که شاهد مشارکت حداکثری اعضاء و حداقل ۷۰ درصد از اعضای انجمن یعنی حدود ۲۸۰۰ نفر باشیم تا میزان آرا به حد نصاب برسد.

آخرین مهلت شرکت در انتخابات انجمن پزشکان عمومی/مشارکت ۱۵۰۰ نفر تا کنون

سلامت نیوز:دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز انتخابات الکترونیکی انجمن پزشکان عمومی از صبح روز گذشته، میزان مشارکت اعضای این انجمن تا کنون را ۱۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: امیدوارم که شاهد مشارکت حداکثری اعضاء و حداقل ۷۰ درصد از اعضای انجمن یعنی حدود ۲۸۰۰ نفر باشیم تا میزان آرا به حد نصاب برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا استقامتی با بیان این مطلب، اظهار داشت: به منظور افزایش اعتبار انتخابات، از تمامی اعضای انجمن پزشکان عمومی که تا کنون رای خود را ثبت نکرده‌اند تقاضا داریم تا با مراجعه به سامانه IMA-Net.ir هر چه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کنند.

بنابر اعلام وب‌دا، وی با بیان اینکه ساعت ۲۰ امشب، زمان پایان انتخابات تعیین شده است، از اعضای انجمن پزشکان عمومی خواست تا مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی رای‌گیری موکول نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha