مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به سوء استفاده برخی از سایت ها و کانال های خبری تلگرام از موضوع استخدام و انتشار اخبار غیر موثق در این زمینه گفت: متقاضیان ورود به بازار کار، اخبار استخدام در این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی و کانال تلگرامی سازمان تامین اجتماعی پیگیری و دریافت کنند.

هشدار تامین اجتماعی درباره انتشار اخبار استخدامی در فضای مجازی

سلامت نیوز:مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به سوء استفاده برخی از سایت ها و کانال های خبری تلگرام از موضوع استخدام و انتشار اخبار غیر موثق در این زمینه گفت: متقاضیان ورود به بازار کار، اخبار استخدام در این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی و کانال تلگرامی سازمان تامین اجتماعی پیگیری و دریافت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، امیرعباس تقی‌پور افزود: مطلب منتشر شده در برخی کانال های ارتباطی با عنوان استخدام سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور صحت ندارد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،وی تصریح کرد: متقاضیان استخدام دقت کنند اخبار مربوط به آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ابتدا در سایت این سازمان منتشر و سپس در رسانه های دیگر بازنشر می شود. برای اطمینان از صحت این نوع اخبار به پایگاه اطلاع رسانی سازمان مراجعه کنند.


تقی پور با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار کرد، گفت: اطلاع رسانی برای ثبت نام و اخبار این آزمون در سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir و کانال تلگرامی به نشانی taminnews@و رسانه های معتبر منتشر شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha