مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: افراد مجاز در آزمون کارشناسی ارشد می توانند از امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد از امروز

سلامت نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: افراد مجاز در آزمون کارشناسی ارشد می توانند از امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کنکورحسین توکلی گفت: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و این کارنامه از روز دوشنبه ۱۵ خردادماه به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد قابل دریافت بوده است، اظهار کرد: این دفترچه شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌هاست.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با تاکید بر لزوم مراجعه شرکت کنندگان مجاز به سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته اظهارکرد: داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند باید از امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب حد اکثر ۱۰۰ رشته محل اقدام کنند.

توکلی در پاسخ به این پرسش که ظرفیت در نظر گرفته شده برای پذیرش دانشجو در این دوره چه تعداد است؟، گفت: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد بیش از ۱۶۲ هزار و ۵۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

وی در خصوص زمان در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته داوطلبان گفت: داوطلبان تا روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه برای انتخاب رشته مهلت خواهند داشت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha